زمان انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

ویژگی شهید رئیسی معیار انتخاب اصلح باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: شخصیت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور خدمتگزار می‌تواند بهترین الگو برای انتخاب اصلح‌تر باشد.

۰
ویژگی شهید رئیسی معیار انتخاب اصلح باشد
به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،مهدی فلاح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»  با اشاره به شباهت غدیر با ایام انتخابات اظهار کرد: نخستین شباهت ولایت‌مداری است که باید گوشمان به دهان مبارک ولایت باشد و برای حضور حداکثری آحاد جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم و دومین شباهت انتخاب اصلح‌تر است.
وی با اشاره به انتخاب اصلح‌ترین در زمان مناسب تأکید کرد: حضرت رسول(ص ) بهترین گزینه و اصلی‌ترین گزینه برای ادامه هدایت و رهبری جامعه را انتخاب کرد و ما هم باید در انتخاب اصلح دقت کنیم تا در ادامه مسیر انقلاب دچار چالش و مشکل نشویم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور خدمتگزار می‌تواند بهترین الگو برای انتخاب اصلح‌تر باشد خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در حدود سه سال ریاست جمهوری صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کرد و حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای کشور ما در دنیا و در مجامع بین‌المللی است.
فلاح با دعوت از مردم ولایتمدار و غیور شهرستان نور برای شرکت در انتخابات افزود: امروز روز بیان حقایق ایمان است و مسئولیت و مدیریت امانتی گرانقدر است که فرد متعهد می‌شود برای خدمت به مردم و اهداف الهی فعالیت کند مانند روز عید غدیر که جانشینی امیرالمومنین و تداوم حکومت سیاسی اسلامی کفار را مأیوس کرد.
این مسئول اظهار کرد: عید غدیر عظیم‌ترین عید بشریت و بزرگترین واقعه تاریخ است و نزدیکی عید غدیر و فعالیت‌های انتخاباتی در کشور بهانه خوبی برای پیوند زدن مردم و مکتب علوی با مباحث انتخاباتی و تفکر در شیوه‌های حکمرانی است.
 

 

 

وی گفت: عید غدیر خم الگوی جامعه‌سازی اسلامی و یک نگرش است که مسئله مدیریت و رهبری در نظام جامعه اسلامی در متن آموزه‌های دین و شرط تکمیل دین است و عید غدیر عید سیاست، مشارکت و دخالت مردم در امر حکومت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: مردم ایران با شرکت در جشن غدیر خود را برای حضور در صحنه سیاسی مهیا می‌کنند تا با شرکت پرشور در انتخابات، انقلاب اسلامی و عظمت ایران را برای دوره دیگر بیمه کنند و ملت ما نشان دادند که پیام غدیر در باورهایشان ریشه عمیق دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو
مصاحبه و گفتگو
  • گزارش تصویری